W dniach 22-26 października odbyła się jedna z największych imprez europejskiego handlu detalicznego – targi Host Milano we Włoszech. HitLine zaprezentował przyjazdne dla otaczającego środowiska rozwiązania w dziedzinie komercyjnego sprzętu chłodniczego, przeznaczonego dla sklepów małego formatu.
23 nowości specjalistycznego sprzętu chłodniczego, a także witryny dla sprzedaży promocyjnej i okazjonalnej z uwzględnieniem specyfiki krajów europejskich, słynących z punktów spożywczych, wysp mięsnych i rybnych, oraz małych rodzinnych sklepików.Sprzęt chłodniczy został opracowany zgodnie z ostatnimi tendencjami światowego retailu: ergonomia, dostosowanie, przyjazność dla środowiska i efektywność energetyczna.
Dla odwiedzających nasze stoisko przygotowaliśmy wirtualną podróż mającą na celu zapoznanie się z naszymi nowościami.
Jedną z głównych nowości na stoisku HitLine była linia specjalistycznych lad dla ekspozycji i sprzedaży owoców morza. Wbudowany okrągły segment promocyjny dla ekspozycji i sprzedaży towaru na lodzie «Missouri promo AC 148 fish L A» pozwala podkreślić ekskluzywną grupę owoców morza. W witrynie został zamontowany obrotowy chłodzony bęben, oraz przewidziano elementy boczne służące do zmiany kąta ustawienia. Zewnętrzne powierzchnie górne wykonano z kamienia polerowanego, natomiast fronty ozdobiono naturalnym fornirem z kamienia naturalnego z oświetleniem LED. Na stoisku zaprezentowaliśmy również dwie witryny dla sprzedaży ryb na lodzie «Missouri AC 120 fish OS » z dodatkową podstawą chłodniczą i jednoczęściową szybą frontową oraz ladę samoobsługową z kaskadową ekspozycją towarów «Missouri AC 120 cascade fish self 120», jak również przedstawiliśmy moduł dla przetworów «Missouri AC 120 preserves self 092» z zakresem temperatury -8…-4℃.
Ekspozycję owoców morza uzupełnia samodzielna promo witryna «Virginia Al 110 fish self 092» z chłodzeniem statycznym i dodatkowym panelem chłodniczym. W celu zachowania jakości i świeżości owoców morza, w witrynie zainstalowano system nawilżania. Elementy witryny wykonane są ze stali nierdzewnej przeznaczonej do kontaktu z żywnością, a blat z kamienia polerowanego.
Wśród eksponatów nie zabrakło również wyspy dla owoców i warzyw «Indiana eco MSV 070 MT O 130». Witryna, dzięki wysokości 1300 mm nie zasłania przestrzeni handlowej, a konkretyzuje strefy sprzedaży owoców i warzyw o dowolnej konfguracji – od prostych do okrągłych. Neutralne elementy narożne można wyposażyć zarówno w półki, jak i kosze.
Efektywna autoprezentacja owoców tropikalnych miała miejsce w nowej witrynie «Virginia AI 122 VF self 112». Opracowana na potrzeby jednej z większych sieci handlowych dopełniała asortyment Hitline w segmencie urządzeń dla sprzedaży owoców. Witrynę zdobią ręcznie tkane pnącza, a górne powierzchnie zewnętrzne wykonano z kamienia polerowanego.
«Virginia AK 120 deli self 097» bez wątpienia stanowi uniwersalne rozwiązanie dla sprzedaży promocyjnej. Konstrukcja gabloty przewiduje mechanizm zmiany nachylenia powierzchni górnej wraz z towarem. Pozwala to na wykorzystanie witryny zarówno w centralnej części hali, jak i jej ustawieniu przy ścianie, przy czym zawsze można zmienić kąt nachylenia ułożonego towaru.
Zaprezentowane zostały również szafy z przeszkleniem panoramicznymi «Kansas А4SG 078» do ekspozycji i sprzedaży serów. Statyczny układ chłodzenia w połączeniu z podwójnymi szybami wykonanymi ze szkła hartowanego i wbudowanym agregatem na propanie w maksymalnym stopniu spełnia kryteria energooszczędności. Szafy mogą być wyposażone zarówno w drzwi przesuwne, jak i wahadłowe.
Doskonałym rozwiązaniem dla małych sklepów, które, bezwątpienia, stanie się narzędziem pomocniczym w sprzedaży okazjonalnej oraz przyczyni się do rozsądnej organizacji czasu na shopping są witryny na wino i kwiaty «Indiana eco ASV 070». Witryna z kwiatami wyposażona jest w dwa rzędy wazonów, natomiast w gablocie na wino znajdują się półki z drewnianymi uchwytami na butelki, które są ustawione poziomo pod kątem 20° oraz drewniane skrzynie.
HitLine zaprezentował również doskonałe rozwiązania dla działów mięsnych. W tej strefie znalazły się witryny «Indiana medium AV 070 meat D» z przesuwnymi drzwiami energooszczędnymi. Technologiczne rozwiązanie jednej z witryn pozwala na pośrednie przygotowanie mięsa przed sprzedażą. Witryna posiada powierzchnię, przeznaczoną do pracy z blatem dla opracowania mięsa. Górna część kubatury przeznaczona jest do ekspozycji mięsa na hakach, a dolna to wysuwana półka z pojemnikami gastronomicznymi z mięsem lub farszem mięsnym.
Zademonstrowany został także wariant witryny «Indiana medium AV 070 MT D» dla ekspozycji i sprzedaży gotowych wyrobów mięsnych: kiełbas i mięsa wędzonego.
Dla dań mięsnych na grillu zaprezentowano moduł cieplny «Indiana medium NV 066 heat O», który dzięki ogrzewaniu elementami grzejnymi na przestrzeni ekspozycyjnej i półkach, utrzymuje wymaganą dla wędlin temperaturę.
Witryna niskotemperaturowa «Alaska wall AH 100 LT С 094» z chłodzeniem statycznym i pokrywami typu push-pull na mrożone produkty mięsne.
Rozwiązanie z efektywnym wykorzystaniem powierzchni handlowej – system regałowy z szafą średniotemperaturową «Kansas АV 063 HMT D» w formie modułu podwieszanego.