39 NOWYCH ROZWIĄZAŃ HITLINE NA NAJWIĘKSZEJ WYSTAWIE -SEMINARIUM FIRMY

//39 NOWYCH ROZWIĄZAŃ HITLINE NA NAJWIĘKSZEJ WYSTAWIE -SEMINARIUM FIRMY

23-24 marca firma HitLine była organizatorem dużego przedsięwzięcia wystawy – seminarium na terytorium swojego przedsiębiorstwa.

Ekspozycje wystawy stanowiło 39 nowych i udoskonalonych urządzeń chłodniczych, poruszano tematy związane z efektywnością energetyczną i nowymi trendami w rozwoju i produkcji sprzętu chłodniczego.

W wydarzeniu wzięło udział ponad 200 partnerów i gości z 16 krajów.

Ze względów bezpieczeństwa na terenie prowadzonego seminarium goście otrzymali maski ochronne oraz umieszczono środki odkażające.

Dyrektor techniczny firmy poruszył temat wejścia w życie dyrektyw w sprawie efektywności energetycznej komercyjnych urządzeń chłodniczych sprzedawanych na terenie Unii Europejskiej

Od 1 marca 2021 roku produkty HitLine posiadają system oznaczeń zgodny ze skalą, która została stworzona w celu określenia klasy zużycia energii każdego elementu wyposażenia. Wszystkie aktualne informacje dotyczące etykiet efektywności energetycznej i klas zgodności naszych urządzeń chłodniczych są zamieszczane w specjalnej publicznej bazie danych EPREL.

Obecnie HitLine zwraca szczególną uwagę na oświetlenie w swoich produktach chłodniczych, stosując lampy LED o kierunkowym strumieniu światła, wysokim współczynniku oddawania barw i maksymalnej efektywności energetycznej wiodących europejskich producentów w branży. Ponadto firma uruchomiła własną produkcję, certyfikowaną na Ukrainie i oczekuje na uzyskanie europejskiego certyfikatu jakości.

Zademonstrowane zostało także najnowsze rozwiązanie naszych specjalistów technicznych – opcjonalne czyszczenie skraplacza. Proces odbywa się za pomocą dwukierunkowego wentylatora z dwoma kierunkami ruchu powietrza.

Seminarium Hitline 23-24 marca

Seminarium Hitline 23-24 marca

Seminarium Hitline 23-24 marca

Seminarium Hitline 23-24 marca

Seminarium Hitline 23-24 marca

Seminarium Hitline 23-24 marca

Seminarium Hitline 23-24 marca

Seminarium Hitline 23-24 marca

Seminarium Hitline 23-24 marca

Seminarium Hitline 23-24 marca

Seminarium Hitline 23-24 marca

Seminarium Hitline 23-24 marca

Głównym akcentem seminarium było zapowiedzenie trzech nowych linii modelowych: lad chłodniczych w sześciennym wzornictwie „Missouri MC 120 OS”, „Missouri enigma MC 120″ oraz w układzie przekątnym „Missouri enigma MK 120″. Tworząc projekty Hitline kieruje się dewizą: „Sklep to nie meble chłodnicze, ale produkt dla klienta! A te witryny są tego dowodem”.

Linia witryn „Missouri enigma MC 120″ w układzie sześciennym to nowa seria lad chłodniczych o maksymalnej powierzchni ekspozycyjnej 960 mm i wielkości produktu 1200 mm. Połączenie przeszklonego blatu bez użycia dodatkowych podpór i panelu przedniego o minimalnych wymiarach pozwala klientowi maksymalnie skoncentrować się na produkcie.

Przezroczystość przeszklenia uzyskano dzięki zamontowaniu włoskiej szyby frontowej, wykonanej w jednym kawałku z górną półką.

Na danym modelu porównano szkło gięte wyprodukowane we Włoszech i szkło klejone prosto. Z wielu powodów szkło klejone nie zawsze wytrzymuje obciążenie półki: wpływa na to czynnik ludzki i złożoność transportu. W związku z tym Hitline podąża ścieżką praktyczności oszklenia w swoim wyposażeniu, montując jednoczęściowe szkło gięte. Specjalny mechanizm za pomocą podnośników gazowych pozwala na odchylenie szyby w celu konserwacji. W charakterze opcji w tych ladach występuje nadmuch przedniej szyby i ozdobne panele podstawy.

Istotną rolę w zapewnieniu maksymalnej przezroczystości odgrywają boczne szyby wykonane z triplexu, co pozwoliło na przesunięcie punktu rosy na powierzchni szyby bocznej i zagwarantowało uniknięcie zaparowania w normalnych warunkach pracy.

Dla wygody sprzedawcy:

·         usunięto zwis z półki sprzedawcy;

·         zapewniono opcję dodatkowego stopnia umożliwiającego dostęp do przedniej części witryny dla niewysokiego personelu;

·         opracowano dodatkową szklaną półkę dla wygody pracy z klientem.

Linia witryn „Missouri enigma MK 120″ w układzie ukośnym. Udział w przetargach skłonił nas do zaprojektowania gablot w tym projekcie tak, aby w pełni sprostać wymaganiom klientów.

Kierując się kryterium: „To nie meble, ale produkt się liczy”, linia ta została zaprojektowana w minimalistycznym designie.

Połączenie uchylnego panelu przedniego i uchylnej szyby frontowej wykonanej w jednym kawałku ze szklaną półką, a także brak jakichkolwiek dodatkowych podpór, pozwala klientowi maksymalnie skoncentrować się na produkcie.

Mechanizm składania szkła jest tak prosty, jak to tylko możliwe, a co za tym idzie, jest niezawodny ze względu na brak podnośników gazowych.

Przedstawione dwie linie modelowe „Missouri enigma” (w układzie sześciennym i ukośnym) powstają na jednej wspólnej zasadzie. Jednocześnie dzięki projektowi są zupełnie inne i rozwiązują różne problemy:

·         z jednej strony to walka z zaparowaniem szyby frontowej w układzie ukośnym (na skutek pochylenia szyby i w konsekwencji przedostania się w strefę chłodniejszego otoczenia). Problem ten został  wyeliminowany poprzez zainstalowanie dmuchawy do przedniej szyby, która wygląda bardziej niezawodnie i estetycznie aniżeli ogrzewanie;

·         z drugiej strony jest to wizualne poszerzenie przejścia pomiędzy sąsiednimi produktami na skutek pochylenia szyby, a w konsekwencji poszerzenie przestrzeni przejścia w górnej części;

·         zapewnienie wygody pracy sprzedawcy z kupującym dzięki przesunięciu z jednej strony szklanej półki oraz zapobieżenie uciążliwości dostępu sprzedawcy do odległej części ekspozycji.

Trzecią linią prezentowanych modeli był zmodernizowany „Missouri MC 120 OS” z odchylaną, jednoczęściową zakrzywioną szybą przednią. W tych witrynach szkło jest odchylane za pomocą stałego panelu przedniego.

Jako podsumowanie koncepcyjnie: lady te łączą w sobie maksymalną widoczność produktu, maksymalne oświetlenie obszaru ekspozycji produktów oraz maksymalną zmienność zadokowanych modułów.

Zainstalowane w ladach przesuwne zasłony, rolety świetlne i opcje ekspozycyjne stanowią opcje dodatkowe, projekt podstawowy przypomina witrynę „Enigma” w układzie sześciennym.

Na stoisku były zaprezentowane: ryby na lodzie, moduły gastronomiczne, gablota podgrzewana oraz gablota na pizzę

Dodatkowo przedstawiliśmy warianty zasłon przesuwnych – przezroczysty akryl i szkło hartowane.

Projektując witryny do sprzedaży ryb i produktów mrożonych staraliśmy się przybliżyć produkt jak najbliżej kupującego, zachowując przy tym wannę chłodniczą oraz dodatkowy parownik do schładzania powierzchni ekspozycyjnej. Wszystkie elementy, w tym uszczelniona wanna, są wykonane ze stali nierdzewnej dla przemysłu spożywczego.

Mocowanie przedniej szyby w pozycji pionowej zapewniają mechanizmy wyposażone w podnośniki gazowe.

Dekoracyjne wykonanie przednich paneli „Missouri enigma MC 120″ w układzie sześciennym oraz „Missouri MC 120 OS” to fornir z kamienia naturalnego, umieszczony na standardowych metalowych panelach gablot oraz dodatkowe oświetlenie LED w dolnej części witryn.

Seminarium Hitline 23-24 marca

Seminarium Hitline 23-24 marca

Seminarium Hitline 23-24 marca

Seminarium Hitline 23-24 marca

Seminarium Hitline 23-24 marca

Seminarium Hitline 23-24 marca

Kolejnym tematem seminarium była wyspa regałów ściennych „Indiana MV 080″.

Regały w układzie kubaturowym o wysokości 1600mm pozwalają na tworzenie stref samoobsługowych bez blokowania przestrzeni w części sprzedażowej. Urządzenie zostało zaprojektowane z minimalnie ściętą górną kopułą dla maksymalnej widoczności produktu. Na wyspie zostały zaprezentowane moduły do produktów mrożonych „Indiana MV 080 LT”, średniotemperaturowe „Indiana MV 080 MT” i „Indiana MV 080 MT D” z drzwiami wahadłowymi oraz termiczne „Indiana MV 080 heat”.

Maksymalnie otwarty open front, doskonalone oddawanie barw i podświetlenie produktu, wąski górny plafon, dolny zderzak ochronny z ukrytymi mocowaniami, ochrona sterownika przed przypadkowym dostępem – tak prezentowaliśmy na seminarium 5 pokolenie regałów chłodniczych „Louisiana 5 MV 105″ i zupełnie nową „Indianę MV 105 MT”. Nowy rozmiar open front umożliwił ujednolicenie wymiarów drzwi zainstalowanych w tych regałach, a także ich modernizację. „Indiana MV 105 MT” stała się całkowicie niestandardową witryną w asortymencie modeli „Indiana MV 105 MT”. Sprzęt z parownikiem montowanym na ścianie, taki jak „Louisiana MV” i pochylony górny panel tylny, został opracowany na życzenie naszego europejskiego partnera. W górnej części regału znajduje się miejsce do układania linii oraz wnęka na sprzęt elektryczny. Urządzenie sterujące znajduje się u góry i poza strefą aktywnego chłodzenia.

Na stoisku zaprezentowaliśmy zaktualizowaną wersję regału ściennego „Indiana medium AV 085 MT” z drzwiami energooszczędnymi.

Regał „Indiana BD MV 080″ to indywidualne rozwiązanie Hitline dla stacji benzynowych i sklepów, w których ekspozycja wymaga uzupełnienia w strefie sprzedawcy. Konstrukcja regału przewiduje drzwi wahadłowe z przodu i na tylnej ścianie dla ułatwienia konserwacji i uzupełniania towarów.

„Indiana cube AV 066 D” to specjalnie zaprojektowany regał ścienny z przesuwanymi drzwiami dla sklepów małoformatowych. Dolne położenie parownika, zredukowany górny plafon pokrywa i dolna okładzina pozwoliły maksymalne zwiększyć open front, obszar ekspozycji i głębokość półek. Aby ułatwić konserwację, dolne panele podstawy gabloty są szybko zdejmowane, a urządzenie jest rozkładane na kółkach.

Seminarium Hitline 23-24 marca

Seminarium Hitline 23-24 marca

Seminarium Hitline 23-24 marca

Na stoisku zaprezentowaliśmy nową generację modelu łączonej witryny „Alaska Combi MHV 110” z jednym dynamicznym systemem chłodzenia. Obecnie asortyment obejmuje nie tylko rozwiązania dla produktów mrożonych, ale także witrynę z reżimem temperatury od 0 … + 4 ℃. Dla wygody załadunku i obsługi dolnej objętości witryny średniotemperaturowej, w przedniej części od strony klienta znajduje się wysuwany panel z chłodzoną powietrzem tacą do ekspozycji produktu.

Paleta z prowadnicami na kółkach rozciąga się na 650mm, co pozwala na montaż pojemników gastronomicznych lub koszy siatkowych z towarem. Dolna część gablot wyposażona jest w energooszczędne gięte szklane moduły z systemem Push-Pull. W celu zapewnienia maksymalnej widoczności produktu zainstalowano panoramiczne dwukomorowe podwójne szyby z energooszczędną powłoką.

Górna część połączonych witryn wyposażona jest w uchylne, energooszczędne drzwi panoramiczne z oświetleniem LED. Drzwi produkowane przez Hitline są wykonane przy użyciu energooszczędnych okien z podwójnymi szybami wypełnionych gazem obojętnym.

W gablotach opracowano ulepszony system kanałów w celu równomiernego rozprowadzenia schłodzonego powietrza w dolnej i górnej części.

Kontynuując rozwój serii poziomych gablot „Yukon cube MH 160 LT”, Hitline zaprezentował niskotemperaturową witrynę pod agregat przenośny. Witryna z dynamicznym systemem chłodzenia posiada dwa chłodzone zasobniki: do sprzedaży i przechowywania wcześniej zamrożonej pakowanej żywności. Aby zapewnić lepszą widoczność towarów, na obwodzie zamontowano panoramiczne okna z podwójnymi szybami z energooszczędną powłoką. Na bonecie zamontowane są gięte energooszczędne szklane moduły z energooszczędną powłoką i systemem Push-Pull. Dla towarów niewymagających chłodzenia opracowany został dwupoziomowy system stelaży „Superstruktura” z akrylu, który jest opcjonalnie montowany na witrynie.

Seminarium Hitline 23-24 marca

Seminarium Hitline 23-24 marca

Seminarium Hitline 23-24 marca

Kolejną nowością Hitline jest półpionowa lada „Missouri Cold Diamond Island LF” przeznaczona dla organizowania wysp samoobsługowych i sprzedaży impulsowej. Model ten, zaprojektowany na zamówienie naszych europejskich partnerów wykorzystuje moduły liniowe i końcowe w dwóch standardowych rozmiarach, pozwala na zorganizowanie stref wyspowych z kolumnami obejściowymi w obszarze sprzedaży.

Model ten jest analogiem witryn „Missouri cold diamond island” z wbudowaną jednostką, ale dzięki podłączeniu do zewnętrznego źródła chłodzenia osiągnęliśmy minimalną wysokość podium 300 mm, co w połączeniu z wysokością 1500 mm, umożliwiło zorganizowanie czterech poziomów ekspozycji chłodniczych.

Seminarium Hitline 23-24 marca

Seminarium Hitline 23-24 marca

Seminarium Hitline 23-24 marca

W tym roku Hitline ponownie uruchomił produkcję szaf i szafobonet chłodzących i mrożących. W każdym z produktów dołożono wszelkich starań dążących do zmniejszenia zużycia energii. W szczególności zrezygnowaliśmy z zastosowania grzałek elektrycznych do odparowywania kondensatu, zastosowaliśmy podświetlenie LED, ograniczyliśmy zużycie energii nadmuchu silnika poprzez zmniejszenie ich ilości oraz wykorzystaliśmy energooszczędne wentylatory. Ze względów ergonomicznych zwiększono komorę na kruszywo poprzez zwiększenie powierzchni ekspozycyjnej i magazynowej, dla ułatwienia obsługi drzwi wyposażono w samozamykacze i amortyzatory, które z kolei zapewniły szczelność i płynność zamykania.

Łącznie asortyment firmy w tej chwili obejmuje 59 typów szaf i szafobonet dla różnych grup towarowych.

Na stoisku zaprezentowaliśmy pięć popularnych obecnie modeli – trzy średniotemperaturowe i dwa niskotemperaturowe. Wszystkie produkty są dostarczane z czynnikiem chłodniczym R290.

Zaprezentowane zostały również szafy z przeszkleniami panoramicznymi „Kansas A4SG 078″ do ekspozycji i sprzedaży wyrobów mięsnych i serowych. Utworzone na tej samej podstawie różnią się wersją podświetlenia oraz połączeniem perforowanych półek i drążków na haczyki. Statyczny układ chłodzenia w połączeniu z podwójnymi szybami wykonanymi ze szkła hartowanego i zintegrowanym zespołem propanowym w maksymalnym stopniu spełnia kryteria energooszczędności. Szafy mogą być wyposażone zarówno w drzwi przesuwne, jak i wahadłowe.

Seminarium Hitline 23-24 marca

Seminarium Hitline 23-24 marca

Seminarium Hitline 23-24 marca

Seminarium Hitline 23-24 marca

Seminarium Hitline 23-24 marca

Seminarium Hitline 23-24 marca

Dla wszystkich zainteresowanych były organizowane wizytacje po działach przedsiębiorstwa.

Hitline regularnie inwestuje w odnowę i rozbudowę parku technologicznego maszyn i innych urządzeń w celu przyspieszenia tempa produkcji i poprawy jakości produktów. Goście mogli zapoznać się z wyposażeniem, procesami produkcyjnymi oraz nowymi obszarami powstałymi w przedsiębiorstwie.

Seminarium Hitline 23-24 marca

Seminarium Hitline 23-24 marca

Seminarium Hitline 23-24 marca

Seminarium Hitline 23-24 marca

Seminarium Hitline 23-24 marca

Seminarium Hitline 23-24 marca

Seminarium Hitline 23-24 marca

Seminarium Hitline 23-24 marca

Seminarium Hitline 23-24 marca

Po zakończeniu prezentacji każdy mógł spędzić wieczór pełen relaksu z programem tematycznym i muzyką na żywo.

Jesteśmy wdzięczni naszym partnerom i gościom za czas poświęcony Hitline i naszym nowym produktom.

Seminarium Hitline 23-24 marca

Seminarium Hitline 23-24 marca

Seminarium Hitline 23-24 marca

Seminarium Hitline 23-24 marca

Seminarium Hitline 23-24 marca

Seminarium Hitline 23-24 marca

Seminarium Hitline 23-24 marca

Seminarium Hitline 23-24 marca

Seminarium Hitline 23-24 marca

Seminarium Hitline 23-24 marca

Seminarium Hitline 23-24 marca

Seminarium Hitline 23-24 marca

Seminarium Hitline 23-24 marca

Seminarium Hitline 23-24 marca

Seminarium Hitline 23-24 marca

Seminarium Hitline 23-24 marca

Seminarium Hitline 23-24 marca

Seminarium Hitline 23-24 marca

Seminarium Hitline 23-24 marca

Seminarium Hitline 23-24 marca

Seminarium Hitline 23-24 marca

Seminarium Hitline 23-24 marca

Seminarium Hitline 23-24 marca

Seminarium Hitline 23-24 marca

Seminarium Hitline 23-24 marca

Seminarium Hitline 23-24 marca

Seminarium Hitline 23-24 marca

Seminarium Hitline 23-24 marca

Seminarium Hitline 23-24 marca

Seminarium Hitline 23-24 marca