Regionalna sieć „Semya” w przeddzień Nowego Roku otwarła swój nowy supermarket. Supermarket w stylu loft został kompleksowo wyposażony w sprzęt chłodniczy Hitline.
Wyspa serów i wyrobów wędliniarskich wyposażona jest w witryny z serii „Missouri MC 120 deli”. Świeże mięso prezentowane jest w witrynach „Missouri MC 120 deli PS/self”. W dziale rybnym umieszczona została specjalistyczna gablota „Missouri MC 120 fish self” do sprzedaży ryb na lodzie.
Kompaktowe, samodzielne gabloty promocyjne „Virginia AK 115 deli self” tworzą na powierzchni supermarketu obszar sprzedaży artykułów promocyjnych.
Różnorodne produkty pakowane prezentowane są w witrynach ściennych „Indiana MV 080 MT O M”. Linia przyściennych witryn „Indiana MV 080 MT D M” do sprzedaży napojów chłodzących wyposażona została w energooszczędne drzwi skrzydłowe
Różnorodność produktów mrożonych eksponowana jest na wyspie „Alaska DE MH 200 LT CM” oraz w witrynach „Alaska combi 2 MHV LT”.
Dział warzyw i owoców wyposażony został w wyspy witryn „Missouri VF MC 110 VF self M” z pochyłym obszarem ekspozycyjnym oraz szufladami do przechowywania zapasów.