12-14 marca br. w Kijowie odbyły się międzynarodowe targi sprzętu i urządzeń handlowych „Trade Industry 2019”, podczas których HITLINE zademonstrował nowe rozwiązania i szeroki asortyment produkcji na największym stoisku wystawienniczym w „KievExpoPlaza”
Nasze stoisko zyskało międzynarodowy status: urządzenia chłodnicze HITLINE, oprócz partnerów ukraińskich docenili także partnerzy z Niemiec, Izraela, Kazachstanu, Polski, Czech, Bułgarii, Azerbejdżanu.
Zaprezentowaliśmy nową linię modelu „Missouri cold diamond slim” z różnymi modyfikacjami witryn, które wyróżniają się wysoką energooszczędnością, ciekawymi rozwiązaniami konstrukcyjnymi oraz uniwersalnym designem.
Oprócz tego, zademonstrowaliśmy nowe i udoskonalone opracowania handlowego sprzętu chłodniczego o różnym typie funkcjonalności: od wysp i witryn przyściennych po hybrydy.
W centrum uwagi znalazła się bez wątpienia nowa linia modelu „Missouri Cold Diamond slim” opracowana zgodnie z przyjętymi standardami europejskimi: z konstrukcją bez szuflady i głębokością 845 mm. Witryny gastronomiczne posiadają możliwość podmuchu przedniej szyby oraz zachowania czystości powierzchni wewnętrznej za pomocą bieżącej wody.
Zaprezentowana wyspa specjalizowanych witryn chłodniczych „Missouri Cold Diamond Slim” obejmowała:
- witrynę gastronomiczną „Missouri cold diamond slim M” elementem narożnym;
- witrynę – transformerową „Missouri cold diamond slim convertible” dla pracy ze sprzedawcą lub w trybie samoobsługowym;
- witrynę ekspozycyjną „Missouri cold diamond slim M accent self” w postaci obracającego się bębna dla delikatesowych grup towarów;
- zagregowaną gablotę „Missouri cold diamond slim A LT” z regulacją temperatury do -23
- witryny o prostym i kanciastym kształcie z przezroczystym przeszkleniem „Missouri cold diamond slim M OS” z możliwością odchylania przedniej szyby;
- witrynę dla grilla z dodatkowym podgrzewaniem, pochłanianiem tłuszczu oraz ukośną ekspozycją „Missouri cold diamond slim grill”
- „Missouri cold diamond slim heat BM” – gablotę termiczną dla przechowywania drugich dań z równomiernym ogrzewaniem dzięki górnym lampam grzewczym oraz parowemu dnu z automatycznym naborem wody. Dla witryny przewidziane są dodatkowe opcje: podmuch przedniej szyby oraz przeźroczyste drzwi akrylowe od strony sprzedawcy.
- witrynę „Missouri cold diamond slim A sushi / pizza” z powierzchnią z kamienia akrylowego, chłodzącymi pojemnikami gastronomicznymi i wysuwanymi szufladami;
- „Missouri cold diamond slim A patisserie” dla wyrobów cukierniczych z dodatkowymi półkami i podświetleniem.
- „Missouri cold diamond slim cascade” – średniotemperaturowa self witryna z wielopoziomowym systemem półek o różnej głębokości;
- Witryny z chłodzeniem statycznym „Missouri cold diamond slim A fish” dla ryb / mięsa na lodzie z dodatkową wanną chłodzącą i systemem drenażowym dla roztopionej wody oraz „Missouri cold diamond A fish self” dla ryby na lodzie z zaokrągloną konstrukcją narożnikową oraz dodatkowym parownikiem chłodzenia;
- „Missouri cold diamond slim A pickles” – witrynę dla kiszonek, wyposażoną w elementy ze stali nierdzewnej w celu ochrony przed „agresywnym środowiskiem”;
- Hybrydową witrynę dla świeżego mięsa z różowym podświetleniem „Missouri cold diamond slim A crystal combi”. Górna szuflada posiada chłodzenie statyczne i wyposażona jest w elektrooszczędne drzwi przesuwne i wypełnione gazem podwójne szyby.
- „Missouri cold diamond slim A meat” – witrynę dla świeżego mięsa z chłodzeniem statycznym, górnym parownikiem, dodatkową paletą chłodzącą, energooszczędnymi drzwiami przesuwnymi i częścią ekspozycyjną ze stali nierdzewnej.
Dla akcji promocyjnych zaprezentowano kompaktową witrynę „Virginia VS L” z zakresem temperatur od +2 do + 4 ° C. Jej główną zaletą jest maksymalna ekspozycja produktu dzięki przejrzystości i braku ciemnych obszarów.
Szczególną uwagę zwiedzających przykuła linia witryn klasy premium „Missouri enigma L” z dużymi możliwościami adaptacji. Elegancki wygląd i doskonała konstrukcja ekspozycji uzyskiwana jest dzięki nieobecności mocowań szkła i oświetlenia sufitowego.
Dla sprzedaży mrożonek HitLine opracował nową hybrydową niskotemperaturową witrynę „Alaska combi A ST LT\LT”, konstrukcja której składa się z szafki i bonety. Przy projektowaniu zwrócono szczególną uwagę na ekologię i energooszczędność urządzenia: w charakterze czynnika chłodniczego używany jest propan, zamocowano energooszczędne drzwi ze specjalnym pokryciem bez ogrzewania. Zaprezentowana została również analogowa witryna „Alaska combi A ST LT\MT” z dwoma trybami temperatur od +2 do + 8 ° С dla szafy bez drzwi i od -22 do -18 ° С dla bonety.
HITLINE to firma, która stale modernizuje i udoskonala produkowane urządzenia, jako przykład może posłużyć szafa chłodnicza „Kansas HLT VA” z energooszczędnymi drzwiami rozsuwanymi i propanem jako czynnikiem chłodniczym. Produkt można uzupełnić o bonetę „Alaska A S 100” z chłodzeniem statystycznym, podświetleniem LED i zakresem temperatur od -22 do -18 ° C na czynniku chłodniczym R290.
Nasza nowość – boneta „Alaska AG 90” z pokrywami Push-Pull, stworzonymi do przechowywania i ekspozycji mrożonych produktów w temperaturach od -22 do -18 ° C na przyjaznym dla środowiska czynniku chłodniczym -propanie. Opcja panoramicznej ekspozycji i podświetlenia LED pozwala zmaksymalizować uwagę kupujących na produkcie.
Na stoisku zostały zademonstrowane również nowe przyścienne witryny „Louisiana ULF”, wyprodukowane na życzenie europejskiej sieci z niskim podium dla maksymalnego open-front z wysuwanymi paletami, oraz „Louisiana roll-in” z deską windową, stworzoną dla działów warzywnych i gastronomicznych.
W charakterze innowacji „HITLINE” zaprezentował niskotemperaturową witrynę przyścienną „Louisiana LT” dla sprzedaży produktów mrożonych w opakowaniach z półkami, jak również z możliwością zamontowania podwójnych szyb na całej części bocznej w trybie temperatury nie niższym niż -6 ° C, w celu poprawy widoczności produktów.
„Louisiana LT” jest wyposażona w energooszczędne drzwi i jest przeznaczona dla sklepów średniego i dużego formatu. Podążając za europejskimi trendami i aktualnymi prośbami sprzedawców, zmodernizowaliśmy naszą klasyczną witrynę „Louisiana”, uzupełniając ją w wysuwane półki i szuflady, które pomagają efektywnie wykorzystywać czas pracy.
Udoskonalona średniotemperaturowa pionowa gablota „Indiana M D” w stylu „home store” z drzwiami przesuwnymi i panelami bocznymi z podwójną szybą zapewnia maksymalną widoczność produktów. Model reprezentowany jest również jako moduł kątowy w celu efektywnego wykorzystania przestrzeni sprzedaży.
Nowa pionowa gablota chłodnicza z wbudowanym agregatem „Indiana Medium A D” o głębokości 660 mm wyprodukowana z myślą o małych sklepach zadebiutowała na wystawie jako kontynuacja linii Indiana. Model posiada 6 poziomów ekspozycji towarów w obszarze maksymalnej dostępności dla kupującego i jest wyposażony w drzwi przesuwne.
Wśród niestandardowych rozwiązań konstrukcyjnych bez wątpienia wyróżniała się półpionowa witryna przyścienna dla supermarketów „Indiana eco LT SV”. Model kompaktowy przeznaczony jest do sprzedaży produktów mrożonych w opakowaniu, wyposażony jest w drzwi przesuwne, wykonane ze szkła z funkcją anti – fog.
Elegancka nowość „Indiana vision A D”, prezentowana jako pionowa gablota gastronomiczna z wbudowanym agregatem, przeznaczona dla sklepów średniej wielkości, wyróżnia się kompaktowością, doskonałą ekspozycją towarów i energooszczędnością.
Na stoisku HITLINE zademonstrowano także chłodzoną gablotę „Pickles Tub” z chłodzeniem statycznym dla sprzedaży marynat i produktów marynowanych w postaci beczki z naturalnego dębu z wewnętrznym pojemnikiem ze stali nierdzewnej. „Pickles Tub” można zainstalować w dowolnym miejscu powierzchni handlowej dzięki wbudowanemu agregatowi.