Otwarcie supermarketu Auchan w Paryżu to jeden z najnowszych projektów Hitline i jej partnera we Francji.
Energooszczędne witryny pionowe „Indiana 2 MV 090 MT D”, zainstalowane w supermarkecie, stworzyły wyspy do sprzedaży różnych towarów w trybie samoobsługowym. Witryny wyposażone są w energooszczędne drzwi z systemem cienkich profili, które poprawiają widoczność kubatury wewnętrznej z towarem. Szafy o wysokości 2050 mm mają maksymalnie otwarty front 1725 mm.
Do sprzedaży produktów mrożonych stosuje się szafy ścienne niskotemperaturowe „Indiana 2 MV LT D” z reżimem temperaturowym -22…-18°C.
Pakowane produkty mięsne prezentowane są klientom w pół-pionowych szafach „Louisiana eco MSV 105 MT D” z energooszczędnymi drzwiami przesuwnymi włoskiej produkcji. Drzwi wyposażone są w system automatycznego i miękkiego zamykania.
Spektakularny pokaz świeżych zieleni prezentowany jest w osobnej gablocie reklamowej „Virginia AI 122 VF self 112”. Obwód gabloty ozdobiony jest ręcznie robionym splotem, a górne powierzchnie zewnętrzne wykonane są z polerowanego kamienia.
Chłodnie warzywne wyspy gablot „Missouri VF MC 110 VF self 110 VF” są umieszczone w strefie sprzedaży do ekspozycji dużej ilości warzyw i owoców. Witryny wyposażone są w skrzynie chłodnicze z szufladami do przechowywania inwentarza.
W celu adaptacyjnego sterowania wszystkie urządzenia chłodnicze i zamrażające w supermarkecie są wyposażone w ERV i podłączone do komputerowego systemu monitorowania.