Sklepy małoformatowe są u szczytu popularności zarówno za granicą, jak i na Ukrainie. Branża spożywcza wymaga specjalnych rozwiązań technicznych ułatwiających rozmieszczanie urządzeń handlowych na małych powierzchniach
Seria «Missouri Enigma MK» oraz «Missouri Sapphire MK» to przykłady takiego wyposażenia chłodniczego.
W ciągu ostatniego miesiąca w Polsce i na Ukrainie otwarto 5 sklepów w formacie „blisko domu” które HitLine zaopatrzył w modele «Missouri Enigma MK» oraz «Missouri Sapphire MK» z pochylonym szkłem. Konstrukcja witryn z pochylonym szkłem to najodpowiedniejsze rozwiązanie dla powierzchni handlowych z wąskimi przejściami między rzędami, wymagających zwiększenia przestrzeni: pochylona szyba frontowa zapewnia doskonałą widoczność produktów bez dyskomfortu dla kupującego, a opracowany przez nas praktyczny mechanizm składania szkła sprawia, że witryna jest maksymalnie wygodna do obsługi.
W celu uniknięcia parowania w witrynach, opracowano system przedniego nawiewu na szkło z energooszczędnymi silnikami. System ten pozwala zachować przezroczystość przeszklenia frontu, a także zmniejszyć całkowite zużycie energii przez witrynę.
Sklepy zostały wyposażone także w witryny do prezentacji i sprzedaży świeżych ryb i owoców morza na lodzie «Missouri enigma MK 120 fish OS M/A» oraz witryny do przygotowania sushi i pizzy «Missouri enigma MK 120 sushi/pizza OS M» z pojemnikami gastronomicznymi na składniki.
Sklep “Nash Kraii”, Ukraina
Sklep Kuś (Polska)