Kolejne otwarcie nowego supermarketu „Delikat” było prawdziwym wydarzeniem dla 5 tysięcy mieszkańców, którzy wzięli udział w otwarciu, oraz wydarzeniem nr 1 w handlu detalicznym w Czerkasach 2019. Wiele kupujących czekało nie tylko na świeże produkty i przyjazny personel, ale także na konkursy dla dzieci i dorosłych, losowanie prezentów i program rozrywkowy.
Hitline został partnerem owego projektu w zakresie kompleksowej dostawy urządzeń chłodniczych. W doborze sprzętu szczególną uwagę zwrócono na szczegóły designu, ergonomie i oszczędność energii. Supermarket o ciekawym projekcie imponuje dużym asortymentem, reprezentowanym przez działy mięsne i rybne, ekologiczne produkty, dział kiełbas i produktów serowych, dział warzyw, dział kulinarny, dział produktów mrożonych.
W supermarkecie zamontowano linie witryn gastronomicznych “Missouri M” z dekoracyjnymi elementami i podswietleniem LED. Brak podświelenia w części demonstarcyjnej i odpowiednio dobrane punktowe oświetlenie zewnętrzne, zapewnia doskonałą widoczność produktów. Do prezentacji produktów cukierniczych sklep został wyposażony w witrynę “Missouri M patisserie” I gastronomiczną witryne “Missouri M cascade” z wielopoziomowym systemem półek.
Wędliny i sery zostały zaprezentowane w linii gastronomicznych witryn „Missouri cold diamond” z połączonym promo modułem „Missouri cold diamond accent”, przyciągającym szczególną uwagę kupujących. Okrągły segment z wbudowanym obrotowym bębnem, przeznaczonym do sprzedaży w trybie samoobsługowym, pozwala na łatwy wybór bez najmniejszych trudności.
W celu demonstarcji i sprzedaży świeżych ryb i owoców morza, sieć sklepów wybrała specjalna wityrnę “Virginia ice”.
Do przygotowania i sprzedaży sushi oraz pizzy w dziale kulinarnym zamontowano specjalne witryny „Missouri M sushi/pizza” i „Missouri M sushi/pizza combi”, wyposażone w powierzchnie roboczą z chłodzoną komorą pod pojemniki gastronomiczne. Te witryny oraz neutralne moduły „Missori M N self” są wyposażone w blaty wykonane z trwałego i ekologicznego kamienia Hanex.
Produkty mrożone prezentowane są w obszernym asortymencie dzięki „Yukon cube” z panoramicznym przeszkleniem. Wygodny i łatwy dostęp do produktów zapewnia energooszczędna pokrywa Push-pull. Do prezentacji masła , pod zamówienie sieci handlowej, opracowano witrynę naścienną ze specjalnym systemem temperaturowym „Indiana eco A LT”, która doskonale zachowuje delikatna strukturę produktu.
Świeżość owoców i warzyw zapewnia witrina “Missouri VF” z ruchomą cześcią demonstracyjną i witryna “Indiana M”. Komora chłodnicza z szufladami w „Missouri VF” zapewnia przechowywanie zapasów i wygodne uzupełnienie ekspozycji.
Do prezentacji i sprzedaży produktów mlecznych w supermarkecie zostały umieszczone regały przyścienne “Lousiana eco” w formie wyspy.
Oryginalnym rozwiązaniem było umieszczenie w obszarze kas witryny “Indiana M D” do sprzedaży napojów.
Wszystkie komercyjne urządzenia chłodnicze są wyposażone w ERV (Carel), a sam supermarket jest wyposażony w system adaptacyjnego sterowania I monitoring komputerowy PlantWatchPRO (Carel).