Jedno z największych wydarzeń w dziedzinie handlu detalicznego tej jesieni – otwarcie największego supermarketu sieci „Klass” o powierzchni 4000 mkw.
Regionalna sieć – to jedna z wyrazistych wizytówek towarowych miasta Charkowa i wieloletni partner naszej firmy.
Sklep znajduje się na centralnym placu miasta i zorientowany jest na duży obrót.
W związku z tym, głównymi kryteriami przy wyborze sprzętu chłodniczego były niezawodność i wysoka wydajność.
Wiodącą linią gablot w nowym supermarkecie została „Missouri enigma MC 122” – unowocześniony i ulepszony model, który dzięki doskonałej przejrzystości konstrukcji pozwala maksymalnie wyeksponować towar.
We wszystkich witrynach, także tych promieniowych zastosowano szkło klejone. Lekkości konstrukcji nadaje, bez wątpienia, oświetlenie LED w dolnej części, które tworzy efekt unoszących się linii.
W centrum handlowym nie zabrakło strefy gastronomicznej dla chcących coś przekąsić. W tym celu utworzono dział dań gotowch do spożycia, zaprojektowany w postaci wyspy z witryn „Missouri enigma MC 122 deli OS M”.
Świeżo przygotowane dania umieszczone zostały w witrynie „Missouri enigma NC 120 heat ВM OS M” zachowującej odpowiednią temperaturę i świeżość produkcji.
Na tej wyspie znajduje się również dział słodyczy, wyeksponowany w nowych, udoskonalonych witrynach „Missouri enigma MC 122 patisserie OS M”. Dzięki delikatnym profilom oraz zastosowaniu w konstrukcji elementów z akrylu witryna otrzymała lżejsze i bardziej przejrzyste kontury, które pozwalają na lepszą widoczność produktu w przestrzeni ekspozycyjnej. W dziale słodyczy można znależć również witrynę „Missouri enigma MC 120 patisserie CH M” ze specjalnym zakresem temperatury oraz wilgotności dla prezentacji i sprzedaży wyrobów z czekolady. Witryna posiada wysuwaną półkę o układzie schodkowym oraz górną przesuwaną szybę ułatwiającą jej obsługę. Oprócz tego dział słodyczy zaopatrzony został w linię witryn z układem kaskadowym „Missouri enigma MC 120 cascade self M”.
W środkowej części powierzchni handlowej została utworzona wyspa składająca się z witryn „Louisiana eco ASV 115 MT D A” z energooszczędnymi drzwiami przesuwnymi, które bez wątpienia można zaliczyć do świetnego rozwiązania HitLine w klasie witryn półpionowych. Dzięki swojej niewielkiej wysokości w 1600 mm witryny nie zakrywają przestrzeni handlowej, zachowując przy tym maksymalną przestronność i ergonomię.
Supermarket akcentuje także towary promocyjne.
Uniwersalnym rozwiązaniem dla szerokiego asortymentu towarów promocyjnych został model „Virginia AC 120 deli self” w ksztalcie sześcianu z przeszkleniem panoramicznym.
Nowością w grupie witryn promocyjnych została „Virginia AI 114 self 134” z maksymalnie przejrzystą konstrukcją: 2 rzędy kaskadowych szklanych półek i akrylowe boki z tylną ścianą sprawiają, że witryna umożliwia maksymalną widoczność produktu.
Duży obszar promocyjny dla sprzedaży ryb na lodzie utworzony został z witryn „Virginia AK 132 ice self”.
Supermarket został także zaopatrzony w nowe, udoskonalone witryny przyścienne „Indiana 2 MV 090 MT D”.
Przy umieszczeniu parownika w dolnej części, witryna zachowuje maksymalny open-front 1725 mm przy wysokości 2050 mm. Witryny wyposażone są we włoskie drzwi z systemem cienkoprofilowym w celu wyeksponowania zawartości wnętrza oraz zwiększenia jego widoczności.
Dział mrożonek wyposażony został w modułowe, łączone witryny „Alaska combi 2 MHV 110 LT VA” z dwoma oddzielnymi obszarami chłodniczymi, pracującymi na przyjaznym dla środowiska czynniku chłodniczym R290.
Perełką działu warzyw okazała się witryna „Louisiana roll-in MV 115 MT O M” z komorą przednią, podnoszoną za pomocą podnośników gazowych. Dolne ruchome skrzynie na kółkach umożliwiają sprawne uzupełnianie towarów na zapleczu.
Otwarcie supermarketu przebiegło w świątecznej i radosnej atmosferze, samo wydarzenie zebrało wielu gości, wśród których nie zabrakło również najważniejszych przedstawicieli miasta.












































































