Missouri MC 120 deli PSD 130-DBM | ||||||||
Długość bez boków | mm | 937 | 1250 | 1500 | 1875 | 2500 | 3125 | 3750 |
Grubość dwóch boków | mm | 60 | ||||||
Powierzchnia części demonstracyjnej | m2 | 0,9 | 1,2 | 1,4 | 1,8 | 2,4 | 3,0 | 3,6 |
Pojemność skrzyni chłodzącej | l | 97 | 130 | 160 | 190 | 260 | 323 | 390 |
Temperatura otoczenia | ˚С | ≤ +25 | ||||||
Wilgotność | % | ≤ 60 | ||||||
Szybkość powietrza | m/s | – | ||||||
Temperatura robocza | ˚С | 0…+2 / +2…+4 | ||||||
Klasa temperaturowa | М1/М2 |
Missouri MC 120 deli PSD 130-DBA | ||||||
Długość bez boków | mm | 937 | 1250 | 1500 | 1875 | 2500 |
Grubość dwóch boków | mm | 60 | ||||
Powierzchnia części demonstracyjnej | m2 | 0,9 | 1,2 | 1,4 | 1,8 | 2,4 |
Pojemność skrzyni chłodzącej | l | 97 | 130 | 160 | 190 | 260 |
Temperatura otoczenia | ˚С | ≤ +25 | ||||
Wilgotność | % | ≤ 60 | ||||
Szybkość powietrza | m/s | – | ||||
Temperatura robocza | ˚С | 0…+2 / +2…+4 | ||||
Klasa temperaturowa | М1/М2 |
Missouri MC 120 deli PSPD 130-DBM | ||||||||
Długość bez boków | mm | 937* | 1250* | 1500* | 1875* | 2500* | 3125* | 3750* |
Grubość dwóch boków | mm | 60 | ||||||
Powierzchnia części demonstracyjnej | m2 | 0,9 | 1,2 | 1,4 | 1,8 | 2,4 | 3,0 | 3,6 |
Pojemność skrzyni chłodzącej | l | 97 | 130 | 160 | 190 | 260 | 323 | 390 |
Temperatura otoczenia | ˚С | ≤ +25 | ||||||
Wilgotność | % | ≤ 60 | ||||||
Szybkość powietrza | m/s | – | ||||||
Temperatura robocza | ˚С | 0…+2 / +2…+4 | ||||||
Klasa temperaturowa | М1/М2 |
Missouri MC 120 deli PSPD 130-DBA | ||||||
Długość bez boków | mm | 937* | 1250* | 1500* | 1875* | 2500 |
Grubość dwóch boków | mm | 60 | ||||
Powierzchnia części demonstracyjnej | m2 | 0,9 | 1,2 | 1,4 | 1,8 | 2,4 |
Pojemność skrzyni chłodzącej | l | 97 | 130 | 160 | 190 | 260 |
Temperatura otoczenia | ˚С | ≤ +25 | ||||
Wilgotność | % | ≤ 60 | ||||
Szybkość powietrza | m/s | – | ||||
Temperatura robocza | ˚С | 0…+2 / +2…+4 | ||||
Klasa temperaturowa | М1/М2 |
* – wymagane są dodatkowe ustalenia (oznaczone kolorem czerwonym)
Producent zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w parametrach technicznych.